Bestuurswissel Groesbeeks Glorie

Tijdens een extra ledenvergadering van maandag 11 mei 2026 hebben de leden van handbalvereniging Groesbeeks Glorie positief gestemd op de voorgestelde bestuurswissel.

Na vele jaren van inzet nemen afscheid als bestuursleden: Bas Wijers (voorzitter, 4 jaar), Daniek Kuijpers (secretaris, 6 jaar), Theo Janssen (algemeen bestuurslid, 8 jaar) en Annemiek Vullings (algemeen bestuurslid, 55 jaar). Met het afscheid van Annemiek als bestuurslid (55 jaar trouwe dienst waarvan 18 jaar als voorzitter) verliest de vereniging een icoon binnen het bestuur. De aftredende bestuursleden werden hartelijk bedankt voor hun inzet. De waardering voor hun werk, vanuit de vereniging, is groot.

Image Not Found
De aftredende bestuursleden

De bestuurstaken worden overgenomen door Frans Nas (voorzitter), Susan Mulders (secretaris), Christa Kersten (penningmeester), Loes Smits (algemeen bestuurslid) en Maaike Hoogstraten (algemeen bestuurslid).

Image Not Found
De nieuwe bestuursleden

Populair