Bestuur Bosbesjes huldigt twee trouwe leden

Het bestuur van WSV De Bosbesjes heeft op 3 mei, na afloop van hun Bosbesjestocht met maar liefst 3144 lopers, en in samenzijn met alle vrijwilligers tijdens het jaarlijkse afsluitende buffet, twee leden gehuldigd voor hun jarenlange inzet bij deze wandelvereniging.

Ton Willems Erelid Bosbesjes 2026

Ton is vanaf 1-02-1992 lid van de Bosbesjes. Bij de allereerste Bosbesjestocht is hij al gelijk betrokken om kaartjes te knippen, en hij heeft later vele andere werkzaamheden bij de Bosbesjestocht opgepakt. Ook is hij jarenlang in het bestuur als secretaris bezig geweest samen met zijn vrouw Ine, die toen later als notulist erbij kwam, een bijbaantje om het bestuur hiermee wat te ontlasten, want we waren op een gegeven moment nog maar met drie bestuursleden over: Theo kersten, Ton Willems en Sjaak Pouwels.

Hij zit vanaf het eerste begin in de Tochtcommissie en is nog steeds actief met allerlei werkzaamheden. In 2006 is hij met het 50-jarig bestaan in de jubileumcommissie werkzaam geweest. Ook heeft hij de vierdaagserustpostverzorging al jarenlang bemand en geregeld en hij is nog steeds actief hierbij. Daarnaast heeft hij het clubblad een aantal jaren gedaan samen met Ine.

Regelmatig deed hij de kascontrole en in samenwerking met bestuur ook hier en daar PR-werk. Ook onderhoud aan het materiaal valt onder Ton. Een manusje vanalles dus.

Image Not Found
Ton Willems met Ine
Paul van den Boogaard Erelid Bosbesjes 2026

Vanaf 1-09-1990 lid van de Bosbesjes. Hij deed bij de allereerste Bosbesjestocht voor leden al mee in 1992.

Al jarenlang is hij trouw lid bij de Tochtcommissie waar hij zich hoofdzakelijk bezig houdt met de vele routes die we hebben en alles wat eromheen gebeurt, zoals het uitzetten en in kaart brengen van de routes, onderhoud en herstel van materialen voor de tocht en controletochten regelen en rustposten uitzetten.

Hij organiseert clubdagen en/of avonden en in de Jubileumcommissie 70 jaar bestaan organiseerde hij samen met een groep in 2026 diverse activiteiten.

Aanvullend heeft hij nog her en der PR-werk in samenwerking met het bestuur gedaan en de kascontrole geregeld. Hij liep jarenlang samen met Betsy de Vierdaagse van Nijmegen en ook nog diverse andere wandeltochten in het land. Ook nam hij de 55+ groep over van Frans Kapteijns toen die ermee ging stoppen.

Image Not Found
Paul van den Boogaard met Betsy

Populair